Kviečiame susipažinti su Alytaus Piliakalnio progimnazija
Alytaus Piliakalnio progimnazija yra mokykla.
Toliau, Alytaus Piliakalnio progimnazija bus vadinama Progimnazija.
Ką mokiniai veikia Progimnazijoje?
Progimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Progimnazijoje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
- 5 klasėje
- 6 klasėje
- 7 klasėje
- 8 klasėje
Koks yra Progimnazijos darbo laikas?
Progimnazija dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Progimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Progimnazija gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Progimnazijoje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Progimnaziją galite sužinoti internete.
Progimnazijos interneto svetainės adresas yra
- https://alpil.cleverphant.lt/lt
Galite paskambinti telefonu.
Progimnazijos telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Progimnazijos interneto svetainėje?
Informacija Progimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Progimnazijos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Progimnazijos adresas?
Progimnazijos adresas yra
- Jiezno g. 1, 62265 Alytus
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
